Close

Search:

Type: Posts; User: ambutes

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    22
    Views
    3,829

    naughty boy

    naughty boy
  2. Thread: same number2

    by ambutes
    Replies
    12
    Views
    2,765

    :3 rawr xD

    :3 rawr xD
  3. Replies
    11
    Views
    2,807

    Poll: ugh i fucking hate you mako... +1

    ugh i fucking hate you mako... +1
  4. Thread: Ambutes

    by ambutes
    Replies
    17
    Views
    4,046

    .

    .
  5. Thread: Ambutes

    by ambutes
    Replies
    17
    Views
    4,046

    3 times? the only time after that was banning...

    3 times? the only time after that was banning bocuma for 4 minutes lol
  6. Thread: Ambutes

    by ambutes
    Replies
    17
    Views
    4,046

    sacred already gave me a good seeing to for that...

    sacred already gave me a good seeing to for that :)
  7. Thread: Ambutes

    by ambutes
    Replies
    17
    Views
    4,046

    But i never do that, i've done it like twice lmao

    But i never do that, i've done it like twice lmao
  8. Replies
    6
    Views
    2,254

    Cool thread :)

    Cool thread :)
  9. Thread: Ambutes

    by ambutes
    Replies
    17
    Views
    4,046

    If you're calling shit talking people and being...

    If you're calling shit talking people and being racist an offence, I am so done
  10. Replies
    3
    Views
    1,108

    i fail to see a problem here

    i fail to see a problem here
  11. Replies
    7
    Views
    1,057

    no1 cares about hsw

    no1 cares about hsw
  12. Replies
    18
    Views
    4,936

    Poll: are you even allowed to comment on public threads?

    are you even allowed to comment on public threads?
  13. Replies
    18
    Views
    4,936

    Poll: I contributed quite a lot by banning boo for 24h

    I contributed quite a lot by banning boo for 24h
  14. Replies
    18
    Views
    4,936

    Poll: +1

    +1
  15. Thread: Synki

    by ambutes
    Replies
    67
    Views
    16,096

    How about instead of the server growing up, you...

    How about instead of the server growing up, you grow up and get a sense of fucking humour?
    If you ban racism from ksf you would have to ban literally everything else because retards like you would...
  16. Thread: Synki

    by ambutes
    Replies
    67
    Views
    16,096

    Nigger179

    Nigger179
  17. Replies
    6
    Views
    1,687

    maybe he should bind /ban instead

    maybe he should bind /ban instead
  18. Replies
    7
    Views
    1,658

    shemale did a very legit bwr hehe

    shemale did a very legit bwr hehe
  19. [Request] Surf doesn't need more styles, there's already...

    Surf doesn't need more styles, there's already enough with hardly any competition, why add more.
  20. [Request] please no

    please no
  21. Replies
    6
    Views
    916

    nice poll u fucking idiot

    nice poll u fucking idiot
  22. Replies
    4
    Views
    947

    Poll: Pls add Sacred :)))

    Pls add Sacred :)))
  23. Replies
    5
    Views
    1,309

    Why can't people just stop abusing power....

    Why can't people just stop abusing power....
  24. Replies
    17
    Views
    2,704

    Poll: Fuck the poll man, you know you want to add the...

    Fuck the poll man, you know you want to add the map.
  25. Replies
    17
    Views
    2,704

    Poll: How are people voting no for this masterpiece...

    How are people voting no for this masterpiece...
Results 1 to 25 of 53
Page 1 of 3 1 2 3